sobota, 23 maja 2015

W współczesności

Jessie J -Flashlight

Na samym początku chciałabym Was zaprosić na moją stronkę: Aleksandra Szlasa photography.  Każdy lajk bardzo się dla mnie liczy. Jeśli napiszecie mi pod jaką nazwą polubiliście to Wam się na pewno w jakiś sposób odwdzięczę :)

Mamy dziś już piątek wieczór, cały dzień jeszcze w łózku przeleżałam oglądając filmy z chłopakiem, ale wieczorem już nie dałam rady. Nie w piątek wieczór. Postanowiłam, że pojadę z koleżankami i Bartkiem rowerkami nad staw i zrobimy sobie mały piknik. Pogoda na szczęście dopisała, bo gdyby było zimno to nigdzie bym nie wyszła.




Przychodzę dziś do Was z tematem doskonale każdemu znanym, a pod względem negatywnym myślę, że poruszanym przez naszych dziadków przy każdym rodzinnym obiedzie i spotkaniu. Mówię tu o szybkim rozwoju technologii. Myślę, że duża większa część młodego społeczeństwa, a teraz to i nasi rodzice posiadają smartfona, tablet lub nie byle jakiego laptopa. Często od starszych słyszymy, że to tylko pożeracze czasu i mózgów, a tak naprawdę teraz gdy zaczęłam prowadzić bloga oprócz tego, że używam tego wszystkiego do takich codziennych rzeczy jak: facebook, instagram czy po prostu forma kontaktu z innymi to dzięki temu w szybki sposób mogę zrobić zdjęcia na bloga, w dowolnym miejscu dzięki tabletowi napisać post i umieścić go na blogu, a wszystko dokładniej dopracować już na komputerze. Gdyby nie technologia blogerzy by nie istnieli.

Przygotowałam do pokazania Wam dzisiaj zdjęcia mniej więcej z przed roku, bo z 31 maja 2014 roku. Dzięki temu, że lubię mieć wszystko poukładane mogę dokładnie Wam przedstawić co kiedy gdzie robiłam :)




Zapraszam jeszcze raz na moją stronę:


13 komentarzy:

  1. Piękna zdjęcia, świetny post o rozwoju technologii :)
    Ładna piosenka<3
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie jesteś ubrana :)
    Zapraszam do mnie http://nastriala.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. technologia rozwija się tak szybko, że nawet sami tego nie zauważamy z jednej strony to dobrze z drugiej gorzej, śliczne zdjęcia :)
    zapraszam do siebie każdy nowy obserwator lub komentarz bardzo mnie cieszy :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. polubiłam Twoją stronkę na fb! cudowne zdjęcia!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite zdjęcia. ;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę piękne zdjęcia! ♥

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że bez technologii blogerzy by nie istnieli, jakoś wydaje mi się, że życie bez niej było by lepsze ;)
    Świetne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, założyłam nowego bloga, związanego z moją pasją. Mam nadzieję, że mogę na Ciebie liczyć i wpadniesz, żeby dodać mi więcej motywacji. Byłoby mi również miło, gdybyś dodała bloga do obserwowanych, oczywiście odwdzięczę się tym samym. Mam nadzieję, że WKRĘCISZ się tak jak ja :)

    hooplovedance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice girl

    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz!
Nie bawię się w obserwacja za obserwacja, ale jeżeli chcesz żebym
Cię zaobserwowała zostaw link do siebie, wejdę na pewno, jeśli mi się spodoba
zaobserwuję :)