środa, 27 maja 2015

Zmiany Zmiany



Przez całe nasze życie przeżywamy różne zmiany, mniejsze lub większe. Zbliża się koniec roku, a dla wielu z nas to koniec gimnazjum, liceum i od nowego roku szkolnego kolejne trzy lata z nowymi ludźmi w jednej klasie. Mi ta zmiana w zeszłym roku wyszła na bardzo dobre. Mam teraz wspaniałą klasę, co prawda jest w niej 28 chłopców i tylko 6 dziewczyn, ale dzięki temu na lekcjach jest bardzo zabawnie. Dzisiaj ja poddałam się małej zmianie. Skróciłam włosy o jakieś 15 cm. Takich krótkich jak teraz jeszcze nigdy nie miałam, ale stwierdziłam że skoro przeszkadzają mi długie włosy w szkole, zaraz w wakacje będę ciągle siedzieć w morzu i też będzie mi je ciężko utrzymać to posiadanie długich mija się z celem. Każdy potrzebuje zmian, bez nich nasze życie byłoby nudne. Oczywiście wolimy takie, które zaplanujemy i wiemy o nich, ale często zdarzają się nam także nagłe i wbrew naszej woli. Ja na szczęście straciłam połowę włosów z własne decyzji!



Co sądzicie o takiej zmianie? Już wiem, że dużo wygodniej jest w krótszych włosach. Na pewno dużo krócej zajmie mi mycie ich rano, a w szkole bez problemu zepnę je i kok nie będzie się co chwilę rozwalał.
Zapraszam:
instagram: Szlasik

19 komentarzy:

  1. Boże jesteś śliczna <3 :***
    Wspaniały post <3
    pozdrawiam cieplutko :3
    weeri-weri.blogspot.com
    nowy post fotorelacja z Wrocławia :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że fajna zmiana :) Bardzo fajny wpis i blog. Z pewnością będę wpadać częściej :)
    Ładna z Ciebie dziewczyna ! :*

    Będę wdzięczna za poklikanie u mnie w linki w najnowszym poście, więc fajnie by było gdybyś wpadła. Oczywiście, odwdzięczam się więc wystarczy, że napiszesz u mnie co chcesz w zamian :)
    www.olastepienofficial.blogspot.com <---- zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba ci ta zmiana wyszla na wielki plus, bardzo ładnie ci w krótkich włosach. :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie krótsze chyba nawet bardziej ci pasują ;) Też ostatnio skróciłam włosy tylko o jakieś 25 cm ;)
    Zmiany są w życiu potrzebne, chociaż pewnie jak każdy wolę te zaplanowane i wybrane z własnej woli ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem zmiana wyszła Ci na korzyść :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz!
    Ja cały czas zastanawiam się nad ścięciem włosów, jednakże nie mogę się zdecydować jak chcę! :)

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście mam bardzo długie włosy i mogę potwierdzić, że jest to jednocześnie przekleństwo i błogosławieństwo. Jeżeli postanowiłaś je ściąć to podjęłaś ciekawą decyzję, która zdecydowanie wyszła ci na dobre :)

    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem zwolenniczka dlugich wlosow i zawsze nie cierpialam takiej dlugosci do ramion. Pol roku temu scielam jednak wlosy, bo zainspirowaly mnie wszystkie zdjecia dlugiego boba. Tak sie ciesze ze to zrobilam! A ty wygladasz slicznie! Dobrze tak raz na jakis czas odciazyc troche wlosy ;)

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam taka dlugosc. chyba nawet jeszcze ciut krótsze. jakos osoby z takimi włosami sa bardziej charakterne. intrygujace;)

    http://jak-wloczykij.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie ci w takich wlosach :)
    A u mnie malutki konkursik :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem zmiana zdecydowanie na plus, ślicznie wyglądasz :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  12. ładniej ci w krótkich :) hah świetna klasa jak tylu chłopaków :D ja czekam do września aż się dowiem z kim będę w klasie ;p

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogólnie bardziej mi się podobają długie włosy ale nie każdemu pasują . Ty należysz do tych którym krótkie bardziej pasują :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio wszyscy ścinają włosy i ja też się nad tym zastanawiam i z jednej strony chce a z drugiej od dziecka zawsze mi się długie włosy podobały i w ogóle szkoda mi ich ! :D ja to jestem zawsze bojaźliwa w takich zmianach. Podziwiam Cię :D
    Pięknie Ci w długich jak i w krótkich włosach :))

    WPADNIJ DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie Ci w tych włosach:) ja przez większość życia miałam krótkie a teraz mam długie, i gdy ostatnio poszłam ściąć końcówki to było mi szkoda xd
    Zmiany są dobre.:)
    Pozdrawiam;)
    [kiimir.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie Ci w tych włosach:) ja przez większość życia miałam krótkie a teraz mam długie, i gdy ostatnio poszłam ściąć końcówki to było mi szkoda xd
    Zmiany są dobre.:)
    Pozdrawiam;)
    [kiimir.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  17. nice pic

    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz!
Nie bawię się w obserwacja za obserwacja, ale jeżeli chcesz żebym
Cię zaobserwowała zostaw link do siebie, wejdę na pewno, jeśli mi się spodoba
zaobserwuję :)