poniedziałek, 1 czerwca 2015

All black


Wreszcie w moim mieście robi sie pogoda taka jaką lubie! Rano gdy wstałam i na termometrze ujrzałam 18,5 stopnia od razu polepszył mi sie humor i pomimo poniedziałku chętnie wyszłam do szkoły. W taką pogodę przynajmniej na długich przerwach możemy wyjść i wylegiwać się na boisku.


Dziś pierwszy raz przygotowałam dla Was nie zdjęcia robione przeze mnie, ale tym razem ja miałam zaszczyt stanąć przed obiektywem. Już wiem, że nie jest to wcale łatwe i potrzeba trochę czasu aby rozluźnić się i wyglądać naturalnie. Przy okazji znalazłam osobę chętną do pomocy mi w prowadzeniu bloga i wychodzeniem ze mną na zdjęcia. Okazało się, że najbardziej swobodna przed obiektywem potrafię być przy moim chłopaku i mam nadzieję, że częściej będzie chciał ze mną wyjść na zdjęcia. Outficik na zdjęciach nie każdemu pewnie przypadnie do gustu, bo może wydawać się nudny natomiast ja ostatnio stawiam na wygodne i właśnie proste stylizację. Myślę, że na co dzień do szkoły świetnie się spisze, a po dodaniu kilku dodatków i mocniejszego makijażu wyjdę także tak na imprezę.  Czarne ubrania wyszczuplają bardzo sylwetkę i dużo lepiej czuje się w tej kolorystyce.






bluzka - H&M
spodnie - New Look
Buty - Nike Janoski



30 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. Ty też jesteś piękna, aż pozazdrościć Twojemu chłopakowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że dobrze czujesz się przed obiektywem. Dodawaj częściej takie zdjęcia! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również już wyleguję się na boisku na przerwach haha :D
    Piękne zdjęcia!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie zdjęcie najlepsze, tak naturalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie zdjęcie najlepsze
    outfit jest zwykły, ale ciekawy, jednak na taką pogodę cała na czarno to chyba nie zbyt dobry wybór haha można się ugotować
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również stawiam na wygodę zwłaszcza do szkoły. :D
    http://nixstaystrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie Ci w czarnym! Masz fajną paczkę :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tak samo ciężko się rozluźnić na zdjęciach, ale jak chwilę postoję jak słup przed tym obiektywem to później już leci z górki :D haha
    Ślicznie wychodzisz na zdjęciach ;*
    Pozdrawiam, Mery ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, ja też się cieszę że na reszcie jest ciepło
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz! ^^
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć ! Masz bardzo fajnego bloga ! Jest świetny :)
    Zaczynam i mam mało obserwujących :(
    Zapraszam - http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Na czarno! w taki upał! ja bym się ugotowała :D
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę, u mnie pierwszego była burza i z planów nici.
    A co do Twojego stroju - mój styl, moja kolorystyka, zdecydowanie lubię czarne ubrania. Jedyny minus - w lato można się ugotować ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie ze w koncu znalazlas osobe do robienia zdjec :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze jest lepsze samopoczucie jak temperatura jest przyjemna :)
    Zdjęcia świetne, masz super ścięte włosy! *.*
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny look, brakuje tylko trochę szczegółów czerni na niektórych zdjęciach :) może by tak trochę zdjąć trochę cieni? :)
    pozdrawiam
    NICKY WANT!
    BLOG | TWITTER

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem zwolennikiem wygodnych stylizacji, ale w Twojej brakuje mi czegoś kolorowego albo jasnego, gdyż nie przepadam na stylizacjami tylko w jednym kolorze :) ale ogólnie jest świetna!
    ja najlepiej się czuję na zdjęciach z przyjaciółką, bo zawsze doradzi jak się ustawić itd., a chłopacy nie znają się na tym i trzeba samemu sobie radzić, haha :D
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz w czarnym kolorze! :)
    Zapraszam na rozdanie :)
    http://gabissxv.blogspot.com/2015/06/rozdanie-0306-1707.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie Ci w czerni! All black to zdecydowanie mój ulubiony outfit, szkoda że w lato raczej nie bardzo mogę się tak ubrać bo chyba bym się rozpłynęła :/

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia :)
    fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ostatnio również gustuje w prostych stylizacjach, choć przyznam, że jak jest ciepło to nie mam nawet ochoty ubierać coś czarnego ;D Fajnie, że chłopak robi ci zdjęcia, pewnie czujesz się przy nim swobodnie bo czujesz że możesz być sobą.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Racja, przyjemniej wstaje się, gdy za oknem słoneczko i ciepełko! Ja też lubię takie proste stylizacje i zgadzam się, że czarny to świetny kolor, chociaż kiepsko sprawdza się w takich upałach, jakie nastały :) Ślicznie wyglądasz, fajnie, że dałaś zrobić sobie zdjęcia! ;)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie również pogoda dopisuje, a co do zdjęć - są świetne, bardzo pozytywne!

    Zapraszam do siebie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nowa obserwatorka wita :) Ładnie tu, będę zaglądać. Pozdrawiam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. looking so nice

    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz!
Nie bawię się w obserwacja za obserwacja, ale jeżeli chcesz żebym
Cię zaobserwowała zostaw link do siebie, wejdę na pewno, jeśli mi się spodoba
zaobserwuję :)