niedziela, 28 czerwca 2015

Festiwal kolorów


Witam Was w końcu w tym pięknym czasie jakim są wakacje! Już jesteśmy szczęśliwi, że skończyliśmy walkę o oceny oraz naukę i robimy sobie dwumiesięczną przerwę. Każdy z nas teraz planuje jak najlepiej wykorzystać wolny czas, aby wspominać go cały następny rok. Ja zaczęłam wakacje najlepiej na świecie - z przyjaciółmi i chłopakiem. W pierwszy dzień w Warszawie został zorganizowany festiwal kolorów. Świetna impreza dla każdego kto lubi się pobawić, potańczyć i przy tym nie zwracać uwagi na to że jest się brudnym. Na szczęście nie brudzimy się błotem tylko pięknymi kolorami które powodują uśmiech na naszych twarzach.


Ideą całej imprezy jest pokolorowanie miasta w którym jest organizowana! Należy kupić paczki z kolorowymi proszkami i co godzinę jest wyrzut wszystkiego do góry. Nad wszystkimi powstaje chmura kolorów, a każdego ubrania zmieniają się w niepowtarzalne i oryginalne. Oczywiście wszystko się dopiera, bo dzisiaj moja ulubiona biała bluzka wyszła z pralki znów w pierwotnym kolorze. Następne miasta w których można będzie pobawić się na festiwalu kolorów to Łódź, Mrzeżno, Poznań i na końcu Gdańsk. Wszystkim którzy mieszkają blisko tych miast serdecznie polecam udział w tym evencie! Jestem pewna, że będzie to niezapomniany dzień.





Poza świetną zabawą również można sobie porobić ciekawe zdjęcia. Życzę udanej zabawy wszystkim którzy się wybierają na festiwal!

22 komentarze:

  1. Byłem na tej zabawie :D szkoda że Cię nie spotkałem :( bardzo fajny post czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde, super jest ten festiwal! Zawsze chciałam na niego jechać.
    Zapraszam na nowy post, z dużą ilością zdjęć ♥ Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. JA bardzo chciałam uczestniczyć w tym roku na tym festiwalu w Krakowie, ale niesttey się nie udało :(( Mam nadzieję, że w przyszłym roku to nadrobię! :)

    pozdrawiam i zapraszam! :)
    ANN--BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedługo ma być w Gdańsku, mam nadzieję, że pojadę :D

    vilolou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym bardzo pojechać na taki festiwal.


    http://nastulka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie! Chciałabym zobaczyć tę chmurę kolorów i kolorowe miasto oraz ludzi!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! :)
    Taki festiwal to świetna zabawa!

    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Tosia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. też byłam na festiwalu kolorów,przednia zabawa :) life-by-katee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. w moim mieście będzie on w sierpniu - już nie mogę się doczekać!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju jak ja chciałam iść na ten festitwal, tylko okazało się że do Polski nie przyjadę w tym miesiącu, tylko w lipcu :(
    Świetna notka!

    http://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  12. W Poznaniu ostatnio był COLOR RUN. Bieg na 5km podczas którego obsypują nas proszkami kolorowymi itd. Kurcze, szkoda, że bardzo nie lubię biegać bo impreza też musiała być fajna, tak jak Twoja. Może kiedyś będzie coś podobnego u nas?

    www.hayjulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. W tamtym roku nie zdążyłam przyjechać a w tym wyjeżdżam 4 dni przed festiwalem. Ale pech! Chyba dobrze się bawiłaś patrząc na zdjęcia. Dobrze że bluzka się doprała :) Zapraszam do mnie http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna sprawa, gorzej potem tak chodzić po mieście :D

    Ogólnie to podoba mi się design twojego bloga, miło się czyta notki.

    GIVEAWAY CLICK Już jutro wyniki, weźmiesz udział?

    OdpowiedzUsuń
  15. Uważam, że jest to świetny pomysł na spędzenie czasu. W mojej okolicy ten festiwal będzie w sierpniu i na pewno się na niego wybiorę :D Widzę, że twój blog jest początkujący. Zaobserwowałam, bo wydaje mi się, że ma potencjał :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia! ♥ Zawsze chciałam w tym uczestniczyć, ale kompletnie o tym zapomniałam.:D
    Czytam Twojego posta, a tutaj pisze Poznań! Akurat mam tam niedaleko i mam nadzieję, że uda mi się wziąć udział w tym wydarzeniu! ♥
    http://oliviejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Od ponad roku marzę o festiwalu kolorów, ale jakoś nie jest mi z nim po drodze :/ Musiało być wspaniale, zwłaszcza, że byłaś z przyjaciółmi. Pozwolę sobie tylko... Poznać? Rozumiem, że chodziło tutaj o Poznań ;) Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości uda mi się spełnić marzenie związane z tym festiwalem. Masz może jeszcze jakieś zdjęcia, które mogłabyś udostępnić z tego wydarzenia? Bo chętnie bym pooglądała...

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w tym roku również wybieram się na Festival Kolorów, więc dziękuję za udaną zabawe! Mam nadzieje, że bedzie ona tak samo wspaniała jak Twoja. :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowy post pt. ''Avatar'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/06/avatar.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Festiwal kolorów miałam być ale plany się zmieniły -,- mam nadzieję, że za rok będę :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Musiało być suuuper <33
    __________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim marzeniem jest aby kiedyś pojechać na taki festiwal! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. i love this festival


    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz!
Nie bawię się w obserwacja za obserwacja, ale jeżeli chcesz żebym
Cię zaobserwowała zostaw link do siebie, wejdę na pewno, jeśli mi się spodoba
zaobserwuję :)