czwartek, 4 czerwca 2015

Love is in the air

30 Seconds To Mars - Do or Die

Jak mój kolega mówi "czerwcóweczka" trwa. Pogoda chyba wszystkim dopisuje, bo w całej Polsce słońce mocno przygrzewa i można się opalać. Wieczorem pewnie organizacja ognisk czy grilli na działce. Myślę, że większość z nas podobnie ten czas spędza. Nauki nam zostały 2 tygodnie z czego teraz czekają mnie 3 dni wyjazdu z klasą na Litwę. Do tego jeszcze przed wystawieniem ocen sprawdzian roczny z matematyki, który będzie mi bardzo ciężko napisać dlatego jutro na pewno na chwilę przysiadam do książek, a potem niespodzianka urodzinowa dla przyjaciółki i oczywiście co to byłby za wieczór bez żadnego ogniska!
Dzisiaj będziecie mieli okazję trochę do tzw. "porzygania tęczą i miłością", bo pokażę Wam efekt sesji z moim chłopakiem. Jestem bardzo zadowolona, bo nikt wcześniej nie zrobił mi tak pięknych zdjęć jak te. Na zawsze będą dla mnie i Bartka wspaniałą pamiątką, a ja chyba nigdy nie będę potrafiła wybrać które jest najlepsze, bo wszystkie są wspaniałe!







Prawie nie widać, że jestem niższa od Bartka ponad 30 cm! Czasem stanęłam na palcach, a czasem stawałam na rowerze :) Ale o tym opowiem może w innym poście.
Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze od Was, bo motywują do dalszej pracy
Zapraszam do lajkowania mojego funpage'a :)



14 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia *.* Jak ja zazdroszczę tym wszystkim parą które tak do siebie pasują...
    Obserwuję ! <3

    http://canelle-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś Echelon'em :)? Provehito in altum!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, pogoda dopisuje, ale niedługo ma padać niestety. :/ Jakie słodziaki! Nie widać różnicy 30 cm :)

    Poklikałabyś w linki u mnie na blogu? Byłabym bardzo wdzięczna ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna para !
    Nie przejmuj się ! To jest uroczę gdy dziewczyna w porównaniu do chłopaka jes niska <3
    Zapraszam do mnie : http://patrycjabunt.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja ? <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle urocze zdjęcia <3 Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!
    www.bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jacy kochani !

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasujecie do siebie! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna para ♡ jesteś bardzo ładna. Zdjęcia tez są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia! takie urocze i słodkie :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia na prawde piekne, sliczna z Was para :)

    http://diyowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcia na prawde piekne, sliczna z Was para :)

    http://diyowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. all pic are so nice

    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz!
Nie bawię się w obserwacja za obserwacja, ale jeżeli chcesz żebym
Cię zaobserwowała zostaw link do siebie, wejdę na pewno, jeśli mi się spodoba
zaobserwuję :)