sobota, 20 czerwca 2015

Szczere komentarze

Beating Heart-Ellie Goulding

Dziś przygotowałam dla Was mały post z moimi przemyśleniami. Wszystkim blogerom chyba zależy przede wszystkim na szczerych obserwatorach i komentarzach. Przecież nie zbiera się ich dla ilości tylko dla wiadomości o tym czy nasze posty kogoś interesują i czy zachęcają do powrotu na bloga. Myślę, że jak na długość prowadzenia przeze mnie bloga dostaję od Was fascynującą liczbę komentarzy jednak czy komentarze po których widzę, że nie przeczytaliście mojego posta mnie zadowalają? 


Pod ostatnim postem w którym napisałam, że wstawiam zdjęcia z sesji robionej przeze mnie i jest na nich moja przyjaciółka dostałam co najmniej 15 komentarzy o tym jaka jestem ładna i jakie mam śliczne włosy. Dziękuję bardzo za taką opinię i przekażę ją mojej przyjaciółce :) Ktoś pytał co stosuję do włosów, że tak ładnie wyglądają więc Agnieszka poleca oleje arganowy po każdym myciu. Najczęściej wstawiam na tego bloga zdjęcia robione przeze mnie, bo głównie w tym celu go założyłam aby ktoś zobaczył moje prace i ocenił. Oczywiście czasem wstawiam te na których jestem ja, ale zawsze o tym informuję żeby nie było pomyłek.

Zdjęcia wstawione dzisiaj również są wykonane przeze i myślę że nie będzie wątpliwości czy to ja na nich jestem. Mam nadzieję, że ktoś wytrwał do końca postu i mnie zrozumiał. Dziękuje za naprawdę szczere komentarze i za kolejnych obserwatorów. Jesteście ogromną motywacją.

Jeszcze na koniec chciałabym serdecznie zaprosić na bloga Kingi. Blog lifestylowy z bardzo ciekawymi przepisami, recenzjami i przemyśleniami.



17 komentarzy:

  1. Masz rację. Z tymi komentarzami to jest coraz gorzej. Nikt już nie chce się wysilić, by napisać coś na temat przeczytanego postu, bo go wcale nie czyta! Najważniejsza ostatnio stała się reklama! Nie rozumiem tego. Robi mi się przykro dostając takie komentarze. Napracowałam się nad postem, a ktoś napisze coś wyrwane całkowicie z kosmosu! Dziękuję, że zaprosiłaś swoich czytelników na mojego bloga. Bardzo mi miło :D
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie komentarze są okropne, ale no cóż wielu zależy by skomentować jak najwięcej blogów i zrobić sobie reklamę niż przeczytać notkę. Ja odbieram to tak - że wolę takie teksty niż "świetny blog, cudowna notka, piękne zdjęcia... zapraszam do mnie", chociaż one też nie są za bardzo konstruktywne...
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie jestem zbytnio szczęśliwa gdy czytam tylko "świetny post! Może zobaczysz mój blog?". Tak jak to że kiedyś wstawiłam zdjęcie bez twarzy ( ogólnie zdjęcia krajobrazu) a ktoś napisał że jestem ładna... Tak więc zgadzam się z tym co dzisiaj napisałaś :> Pozdrawiam ;)
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czesto dostaje komentarze typu Super blog! Swietny post! [reklama bloga] A niestety obserwujacych 0. Jesli ktos pisze ze super blog to czemu go nie obserwuje? Ja czesto odwiedzam rozne blogi reklamuje sie w ten sposob, tylko, ze ja czytam post i zawsze pisze tematycznie:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam problem.. Nawet pod tym najnowszym postem. Napisałam, że robiłam zdjęcia koleżance, a pod spodem komentarze, że jestem ładna, ech.

    Zaczynam obserwować i zapraszam do obserwacji mojego bloga - http://dosiadudkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje, jest wiele osób, które traktują komentarze jako sposób zapewnienia sobie popularności, ale co można z tym zrobić? Raczej nic na to nie poradzimy, a szkoda, bo jest to na prawdę irytujące...

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz talent do zdjec !
    Pająkow nienawidze ale zdjęcie jest świetne !

    Zapraszam !
    http://karolina-nosal.blogspot.com/

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Racja, niektórzy tylko się reklamują na czyimś blogu... To okropne i nie wchodzę na blogi tych osób :/
    michalinawlazel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze czytam ze zrozumieniem posty :) Świetne zdjęcia, mega wygląda ten pająk!

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, nikomu nie chcę się czytać notki dodanej na bloga tylko od razu piszą- "super blog", "śliczne zdjęcia" itp. Wiadomo, że jest to miłe, ale lepiej mieć prawdziwych i szczerych czytelników niż takich co chcą się tylko zareklamować.
    A teraz tak szczerze: masz bardzo ładny wygląd bloga :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://blog-weryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie na widzę dostawać komentarzy po których widać że ktoś nie przeczytał mojego posta... Ja zawsze staram się przeczytać do końca post i dodać miły komentarz :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. These are some great close ups. I love the one with the spider, I tried to take photos of web myself, but didn't really worked out.

    xx

    d'stars
    *d'stars*

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację, niektórzy nawet kawałka posta nie przeczytają i robią kopiuj wlej. Nigdy nie używałam olejków arganowych. Świetne zdjęcia, choć nie lubię pająków.
    U mnie nowy post miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahahah spodziewałam się, że napiszesz, że dostałaś komentarze jaka ładna jesteś. Masakra, serio, ludzie nie mogą poświęcić paru minut na przeczytanie całości? Nie lubię czegoś takiego. A koleżance powiedz, że też używam olejku arganowego i jestem mega zadowolona :D

    Dodaję twojego bloga do obserwowanych, bo bardzo mi się tu spodobało :)

    www.hayjulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog :)
    kasiaboeyszkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Awesome post


    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz!
Nie bawię się w obserwacja za obserwacja, ale jeżeli chcesz żebym
Cię zaobserwowała zostaw link do siebie, wejdę na pewno, jeśli mi się spodoba
zaobserwuję :)