poniedziałek, 27 lipca 2015

Girls Just Want To Have Fun


W czasie wyjazdu do Lublina oczywiście robienie zdjęć zaraz po zwiedzaniu było głównym zajęciem. W lubelskim ogrodzie botanicznym nie można było pominąć pięknych i kolorowych kwiatów, które świetnie mogły służyć jako tło. Wygodny outfit na długą podróż w dzień w którym było ponad 30 stopni był jedynym racjonalnym pomysłem. Zwiewna koszulka, dżinsowe shorty i do tego Janoski - najwygodniejsze buty w mojej szafie.







Przypominam o wakacyjnym konkursie w którym do wygrania jest świetna książka! Konkurs trwa do 8 sierpnia.

12 komentarzy:

  1. Dobrze mieć swoją pasję! Ja też już się nie mogę doczekać jak kupię lustrzankę, gdyż mogę fotografować... wszystko! I we wszystkim znajdę piękno!
    Cudne paznokcie :)
    Życzę udanych wakacji :)
    Pozdrawiam,
    Hanyvia(click)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://beautyindropswater.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą samą bluzke z hm i ją wręcz uwielbiam!;)
    Obserwujemy?;)
    PS. Jeśli znajdziesz chwilkę czasu i ochoty poklikaj proszę w linki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo ładna:) Czy mogłabyś poklikać w ostatnim poście, byłybyśmy bardzo wdzięczne:) http://fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super outfit i piękne zdjęcia :D.
    Pozdrawiam!
    magda.sara

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zdjęcia, takie pozytywne. Co prawda nie znam się na fotografii, ale mogę stwierdzić, że potrafią ukazać taką radość bijącą z nich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia :) I strasznie podoba mi się design bloga :3 Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :) http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie zdjęcia!
    Widać, że to twoja pasja :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia,najbardziej podoba mi się to z kaczuchą :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://ziajka98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz!
Nie bawię się w obserwacja za obserwacja, ale jeżeli chcesz żebym
Cię zaobserwowała zostaw link do siebie, wejdę na pewno, jeśli mi się spodoba
zaobserwuję :)