czwartek, 9 lipca 2015

Hungury/Croatia

Cześć wszystkim! Pisze dziś do Was ze słonecznej i gorącej Chorwacji dlatego za wszelkie niedociągnięcia przepraszam. W niedziele w nocy wyjechałam z Polski i po 12 godzinach podróży dotarlam nad Jezioro Balaton na Węgrzech. Piękne miejsce i akurat po drodze do Chorwacji dlatego zatrzymaliśmy sie tu na przespanie i lekki odpoczynek przed dalszą podróżą. Termometr w samochodzie wskazywał 48 stopni, wiec nie obyło się bez kapieli w jeziorze. Za to spanie w namiocie w taki upał nie należy do najprzyjemniejszych. We wtorek rano wyjechaliśmy i po południu byliśmy już w Chorwacji. Tak jak obiecałam znalazłam czas i pokaże Wam kilka zdjęć z tego pięknego miejsca. Myślę,  że w przyszłym tygodniu pojawi sie jeszcze jeden taki post, a jak wrócę to pokaze Wam zdjęcia z aparatu i na pewno wszystkie warte uwagi wydarzenia Wam opisze :)

13 komentarzy:

  1. Jak tam pięknie! Też chcę tam być!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym odwiedzić Chorwację, ostatnio dużo osób tam jeździ... :)

    Mogłabyś pokllikać w linki w tym poście? :) ----> KLIK!

    Zapraszam na wakacyjny konkurs! :) ----->KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. ALe fajna sukienka podoba mi się oczywiście ci dobrze pasuje.
    Zapraszam cię do mnie pinaxi.blogspot.com (ob za obs?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jak ładnie! Nie byłam nad tym jeziorem, a w Chorwacji byłam kilka lat temu.
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne miejsce <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie,zazdroszczę Ci :-D.Ale masz śliczny kombinezon ❤.

    Pozdrawiam!
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :) Śliczny kombinezon, ja mam taką sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym odwiedzić Chorwację :).
    Bardzo ładny wygląd bloga ^^.
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  9. wow nice place


    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz!
Nie bawię się w obserwacja za obserwacja, ale jeżeli chcesz żebym
Cię zaobserwowała zostaw link do siebie, wejdę na pewno, jeśli mi się spodoba
zaobserwuję :)