sobota, 25 lipca 2015

Lublin


Witam wszystkich! Wróciłam właśnie do domu z mojej dzisiejszej wycieczce po Lublinie, ale zacznę od samego początku. Pewnego dnia siedząc na plaży w Chorwacji pomyślałam sobie, że fajnie by było zorganizować z Bartkiem jakąś wycieczkę do fajnego miejsca. Od razu pojawiła się myśl, że musi to być miasto do którego dostaniemy się Polskim Busem i droga nie zajmie nam całego dnia. Po wstępnej analizie wybraliśmy Poznań, Toruń i Lublin. W Poznaniu już byłam więc odpada, a bilety do Lublina były tańsze, więc wybraliśmy to miasto. Wstałam o godzinie 6 rano i w pół przytomna razem z moim chłopakiem pojechaliśmy na Polskiego Busa, który odjeżdżał 7.15. Przed 10 byliśmy na miejscu i zaczęliśmy zwiedzać Stare Miasto. Oczywiście ciężko nam się było połapać co i gdzie, a jak wymyśliliśmy że pojedziemy autobusem do ogrodu botanicznego to już kompletnie się zagubiliśmy! Ale udało się, dotarliśmy wszędzie gdzie chcieliśmy bez większych problemów. A Plac Litewski odwiedziliśmy chyba z 3 lub 4 razy, bo wszystkie autobusy tam dojeżdżały i najbardziej kojarzyliśmy do miejsce.








W drogę powrotną w busa wsiedliśmy o godzinie 19 i była to idealna pora bo zaledwie 10 minut po ruszeniu z dworca przeszła nad nami ogromna burza. Gdy już się rozpadało lało aż do samej Warszawy. Do stolicy udało nam się dotrzeć o godzinie 22, więc podróż nie była męcząca ani długa.
Mała zapowiedź następnego postu:

Na koniec muszę jeszcze koniecznie przypomnieć o wakacyjnym konkursie! <KLIK> Naprawdę zachęcam do wzięcia udziału. Piszcie pod konkursowym poście jeśli chcecie wziąć udział :) Konkurs trwa do 8 sierpnia!

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ujęcia i kadry <3
    Zapraszam na nowy post, z Wiednia ♥ Pozdrawiam!
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w Lublinie :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :***
    Nie byłam jeszcze nigdy w Lublinie :D

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te parasole są świetne! :)
    Byłam już w Lublinie wiele razy :D
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie byłam, ale chętnie bym się wybrała :) boskie te parasolki :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam nigdy w Lublinie :)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te zdjęcia, robią dobre wrażenie :)
    kamilalazar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz!
Nie bawię się w obserwacja za obserwacja, ale jeżeli chcesz żebym
Cię zaobserwowała zostaw link do siebie, wejdę na pewno, jeśli mi się spodoba
zaobserwuję :)