czwartek, 2 lipca 2015

SUMMER BREAK! Plany wakacyjne


Pisze dziś do Was ostatni raz przed moim wyjazdem dlatego postanowiłam w tym poście przedstawić wszystko co na te dwa miesiące zaplanowałam. Na czas wyjazdu postaram się przygotować co najmniej jeden post który automatycznie pojawi się na blogu, a może uda mi się i coś więcej wykombinować ponieważ pomimo braku dostępu do internetu nie chcę Was zaniedbywać.

Pierwsze co zaplanowałam na czas wolny, a w sumie to rodzice mi zaplanowali to wyjazd do Chorwacji z postojem nad Balatonem na Węgrzech. Juz po raz 3 organizujemy sobie taką wycieczkę, bo z roku na rok jest coraz lepiej! Chorwacja to urokliwy kraj, pogoda nigdy nie zawodzi i zawsze wracam z wspaniałymi zdjęciami. Wszystkie zdjęcia które dzisiaj Wam wstawiłam są przeze mnie robione właśnie w Chorwacji :)




Drugim większym wyjazdem w czasie wakacji jest obóz rekreacyjny we Włoszech. Wraz z przyjaciółmi drugi raz już jedziemy razem na wyjazd, w zeszłym roku były Międzyzdroje, a w tym roku postawiliśmy na ciepłe Rimini. Większość osób wraca zadowolonych mam nadzieję, że i my dołączymy do tego grona tych osób. Zawsze marzyły mi się wakacje za granicą ze znajomymi i pierwszy raz nam się udało to ogarnąć.


Oczywiście w moich planach oprócz dwóch dłuższych wyjazdów dominują przede wszystkim wycieczki rowerowe nad jezioro czy na pobliski basen. Co roku świetnie można tam spędzić czas i uzupełnić swoją opaleniznę. W ciepłe dni jest możliwość kąpieli,a przy tym wszyscy świetnie się bawimy. 

Wakacje uwielbiam wykorzystywać na gotowanie czegoś nowego i uczenia się coraz ciekawszych dań dlatego myślę, że w ciągu wakacji pojawi się kilka przepisów ode mnie gdy coś będziesz szybkiego i łatwego w wykonaniu, a efekt będzie wyśmienity!



Życzę wszystkim udanych i aktywnych wakacji! Nie leżcie tylko przed telewizorem, korzystajcie z pięknej pogody!

11 komentarzy:

  1. Ja również życzę udanych wakacji!! :)

    zapraszam na wakacyjny konkurs, każdy może znaleźć coś dla siebie!! :) KONKURS (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chorwacja wygląda naprawdę zachęcająco :) Życzę udanych wakacji :)

    Będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również życzę miłych i udanych wakacji :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chorwacja, Włochy.. <3
    Zazdroszczę!

    Udanych wakacji! :)
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chorwacja, Włochy.. <3
    Zazdroszczę!

    Udanych wakacji! :)
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że Twoje wakacje na pewno będą udane :))

    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Chorwację! Ja w tym roku też jadę na obóz do Włoch :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może się spotkamy gdzieś na Chorwacji :) A zdjęcia piękne, ja też zamierzam przywieźć perełki! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia :) Zazdroszczę wyjazdu!

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki i banner z dresslink :) Bardzo mi na tym zależy.
    - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, zazdroszczę wyjazdu do Włoch :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  11. wonderful i love this type of place


    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz!
Nie bawię się w obserwacja za obserwacja, ale jeżeli chcesz żebym
Cię zaobserwowała zostaw link do siebie, wejdę na pewno, jeśli mi się spodoba
zaobserwuję :)