piątek, 31 lipca 2015

Ulubieńcy lipca

Hej wszystkim! Jak zauważyliście na moim blogu aktualnie bardzo często pojawiają się posty. Mam mnóstwo pomysłów na tematy do opisania dlatego nie oszczędzam się z dodawaniem czegoś nowego. Do tego założyłam blogowego instagrama na którego serdecznie zapraszam! Obserwujcie koniecznie LOVER_PHOTOGRAPHY
Dziś przychodzę z postem z serii która jest u mnie nowa, bo pierwszy miesiąc dopiero postanowiłam napisać coś na temat moich ulubieńców. Wybrałam sześć kategorii w których opiszę co w danym miesiącu najbardziej przypadło mi do gustu. Może dzięki temu po wypróbowaniu danego produktu i Ty go polubisz.

Książka
Anioł Stróż Nicholas'a Sparks'a to książką, którą zabrałam ze sobą na wakacje i w czasie plażowania zdecydowanie porwała mnie do swojej historii kompletnie wyłączając mnie od rzeczywistości. Książka opowiada o kobiecie, która zostaje wdową po śmierci swojego męża. Po długim czasie zaczyna spotykać się z mężczyzną, który potem okazuje się być jej prześladowcą. Nie mogę opowiedzieć Wam, bo nie chcę spojlerować dlatego polecam książkę do przeczytania :)

Film
Film obejrzałam z chłopakiem wracając z Lublina w autokarze. Następnego dnia leciał w telewizji i powtórzyłam seans, bo nie mogłam mu się oprzeć. Poruszają mnie teksty aktorów w tym filmie na temat miłości. Film naprawdę wzruszający i myślę, że nie jedna dziewczyna się w trakcie popłacze, więc jeśli lubicie uronić łzę podczas seansu to polecam!

Jedzenie/Napój
Hit jaki przywożę co roku z Chorwacji. Tam jest to sprzedawane w buteleczka w których po odkręceniu wysypuje się z korka proszek i rozpuszcza się w wodzie po czym powstaje napój o smaku takiej pomarańczowej witaminki. Do domu, żeby nie wozić 10 buteleczek kupiliśmy po prostu paczkę tego proszku co wpada i robimy sobie taki pyszny napój w szklankach :)

Ubranie
Jak nigdy nie chodzę w sukienkach ta zwiewna materiałowa sukienka w paseczki mnie zauroczyła na te wakacje. Idealnie sprawiła się gdy wieczorem wychodziłam na spacer po mieście. Kupiona w H&M.

Kosmetyk
Na co dzień używam tylko pudru i tuszu, ale na początku lipca miałam zaplanowane wesele, więc trzeba było jakoś bardziej zadbać o swój wygląd. Do zrobienia kresek wykorzystałam eyeliner eveline, który zdecydowanie sprawdził się! Korzystałam już z wielu kredek do oczu itp., ale tym najłatwiej i najlepiej mi wyszły kreski na oczach, Do tego trzymały się długo i nie musiałam chodzić co chwilę do łazienki poprawiać sobie makijaż.

Piosenka
Cały lipiec towarzyszyła mi ta piosenka. Leci wszędzie, w każdym radiu i na każdym programie muzycznym. W Chorwacji nawet na plaży było gdzieniegdzie ją słychać. Zdecydowanie mój faworyt tego miesiąca. 

Dziękuję Wam za tyle wyświetleń i nowych obserwatorów w ostatnim czasie! Motywujecie do dalszej pracy :)

27 komentarzy:

  1. Bardzo fajni ulubieńcy, może obejrze film, ale szkoda że kłamałaś, że obserwujesz :(
    Mój blog! - Jak ci się podoba, zaobserwuj, to dużo dla mnie znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam w planach zrobienie ulubieńców. Uwielbiam piosenkę Lean on :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi ulubieńcy :***
    Kliknij TU
    albo TU, oraz zapraszam na mojego bloga:
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńcy! Poklikałam ;)

    Zapraszam na nowy post o systematyczności
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  5. świetni ulubieńcy, tekst jak zawsze bardzo fajnie napisany, zdjęcia urocze :*
    nataliassbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prowadzisz tak ciekawego bloga ,że z chęcią zostanę na dłużej :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post. Lubię, gdy ulubieńcy są podzieleni na kategorie. Jest tyle małych rzeczy, które mogą sprawić radość, że nie można się ograniczać do jednego ich rodzaju. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xx

    ---
    Sztuka parzenia herbaty [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetni ulubieńcy! Ja również uwielbiam piosenkę Lean On! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetni ulubieńcy :)

    http://f0rder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi również ostatnio przypadły do gustu sukienki :)
    Poklikałam, na dowód ceny:
    1.4.73$
    2.6.16$
    3.4.36$
    4.3.45$
    5.3.61$
    6.5.51$
    Zapraszam do mnie http://swiatady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna sukienka! sama nie lubie sukienek, a ta mnie sie bardzo podoba :)
    Zapraszam do siebie! http://dusianov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. poklikane, zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam filmu, ale pewnie się skuszę, sam tytuł już mnie zachęca ;) Poklikałam ;) Fajne ciuszki :D
    Zapraszam na mojego bloga ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi ulubieńcy, śliczna sukienka :) Z chęcią spróbowałabym ten proszek do picia z Chorwacji :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tą piosenkę , pozdrawiam :)♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. eveline <3 super post, super ta 4 bluzeczka :)

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie,że masz pełno pomyslow :) Widac,ze jestes bardzo kreatywna ;)
    Super post ;)
    http://aparatkaa97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać, że sukienka w paski jest śliczna. :)
    obserwuję i zapraszam do siebie.
    ineedyoursoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ulubieńcy,o tej książce nie słyszałam,ale piosenkę 'Lean on ' uwielbiam C:
    pozdrawiam - Kimberly ♥
    kimberly-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetni ulubieńcy ! Szczerze poklikałam w linki,
    obserwuję :) Naprawdę świetny blog.


    Zapraszam na mojego bloga KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog! Najbardziej chyba podoba mi się ta krótka bluzka w paski, po prawej stronie, na dole :3 Obserwuję ;)
    http://fragile-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne wybrałaś ubrania do wishlist poklikałam :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie książki Nicholasa Sparksa są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetni ulubieńcy :)
    Zapraszam do mnie lecz dopiero zaczęłam http://kiinga-kiinga6.blogspot.com/
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks for your share,love your handbag.

    http://www.2015shopslvbag.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz!
Nie bawię się w obserwacja za obserwacja, ale jeżeli chcesz żebym
Cię zaobserwowała zostaw link do siebie, wejdę na pewno, jeśli mi się spodoba
zaobserwuję :)