niedziela, 12 lipca 2015

WAKACYJNY POWÓD DO SMUTKU

Dziś jeden ze smutniejszych postów jakie pojawią się u mnie na blogu. Istnieje chyba tylko jeden powód dla którego nie lubię wyjeżdżać z mojego miasta. Mianowicie tęsknota za przyjaciółmi, a przede wszystkim za moim chłopakiem. Będąc razem niby dopiero pół roku nigdy wcześniej nie rozstalismy sie na dłużej niż dwa dni. Spędzamy wspólnie każdą wolną chwilę, bo wtedy najszybciej mija nam czas. Teraz gdy wyjechałam na dwa tygodnie do Chorwacji i korzystam z internetu tylko w porze obiedowej i przed samym pójściem spać jest mi bardzo ciężko bez ciągłych naszych rozmów. Pomimo wygrzewania sie na słońcu i innych wielu przyjemności myślę o nim bez przerwy. Wieczorem mamy chwilę na rozmowę przez telefon to mu opowiadam co sie cały dzień u mnie działo. Jeszcze zostały nam 5 dni rozłąki i w końcu sie zobaczymy!
Nie jest to może jeden z ciekawszych postów, ale jest on dla mnie ważny i opisuje moje uczucia, a przecież i takie treści muszą pojawiać sie na moim blogu :)
A Wy macie kogos takiego za kim tak bardzo tesknicie?



16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Często mam, ale zawsze jest jakieś światło w tunelu, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki wysoki ten twój chłopak, ale za to słodko razem wyglądacie, zobaczysz szybko miną te dni i będziecie znów przy sobie☼
    Pinaxi.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopak wysoki, a ja za to niziutka :D

      Usuń
  4. nie martw sie, szybko minie i wrócisz do swojego chłopaka:) Może wspólna obserwacja?:) Daj znać u mnie:)

    Zapraszam
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: I really like your photos, Lovely moments.We keep in touch...

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem Cię, bo ja również często tęsknię, mimo tego że nie lubię tego uczucia, to czasami jest ono budujące i sprawia że miłość jest silniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspirujący blog ! Warto regularnie zaglądać. Pozdrawiam Serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny:) Ja również obserwuję :)

    http://sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubie rozstań :/

    Fajny blog , W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dacie radę,taka wspaniałą para przetrwa nawet rozłąkę :-D.
    Pozdrawiam!
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też jest trudno wytrzymać bez chłopaka tym bardziej, że są teraz wakacje, a my mieszkamy w innych miejscowościach.

    http://f0rder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. widać że się bardzo kochacie!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo słodkie .
    Tęsknota jest najgorsza, wiem bo byłam w związku na odległość i bardzo ciężko znosiłam rozstania ..
    Ale trzymam kciuki !!

    http://xpatixmp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteście mega słodcy! Wytrwałości :*
    Tęsknota jest najgorsza, ale już nie długo!

    aemzinn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasujecie do siebie ! :D
    Rozłąka na pewno wyjdzie Wam na dobre :)
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz!
Nie bawię się w obserwacja za obserwacja, ale jeżeli chcesz żebym
Cię zaobserwowała zostaw link do siebie, wejdę na pewno, jeśli mi się spodoba
zaobserwuję :)