sobota, 18 lipca 2015

WSZYSCY JESTEŚMY INNI


W końcu wracam z moich dwutygodniowych wakacji. Jak się okazało udało mi sie napisać dla Was więcej postów niż podejrzewałam. Niby tylko dwa tygodnie, ale były to dla mnie bardzo zaskakujące 14 dni. Oprócz tych pięknych, chorwackich widoków, które miałam okazję zobaczyć udało mi się zacząć tworzyć coś nowego na bloga, ale o tym już wkrótce.


Jadąc właśnie samochodem przez upalne Węgry mam czas na kilka przemyśleń i spokojne napisanie posta. Dziś poruszę temat, który mnie najbardziej boli. Nie będzie to post z naciskiem na wady, a raczej na różnice między każdym człowiekiem, ponieważ coś co mi może wydawać się minusem dla Ciebie jest zaletą.
Każdy ma w sobie chociaż jedną cechę, którą chciałby wymienić, bo komuś tego zazdrości. Dziewczyny zazwyczaj narzekają na kręcące im się włosy, na za małe biusty czy na figurę, która nie jest idealna. Są to takie części ciała, których nie da się zmienić. Ja również nie posiadam czegoś co ma większość osób. Brakuje mi w życiu tych 10 cm. W wieku 17 lat mam zaledwie 153cm i wyglądam najwyżej na czternastolatkę. Idąc z moimi rówieśnikami czuję się czasem jakbym była ich dzieckiem. Spowodowane jest to genami, które otrzymałam od mojej również nie za dużej rodziny, wiec w żaden sposób tego nie zmienię.


Będąc jeszcze w gimnazjum, gdzie trwa ciągła rywalizacja o wszystko, byłam często z tego powodu wyśmiewana. Zazwyczaj przyjaciele Ci wtedy mówią "nie przejmuj się jeszcze ich dogonisz", ale wiem doskonale jak ciężko jest nie zwracać na to uwagi. Teraz w liceum jest  zazwyczaj odbierane to jako moja zaleta i cecha charakterystyczna. W końcu zrozumiałam, że jesteśmy zupełnie inni od siebie i to tylko nas wyróżnia. Jeden jest wysoki, drugi jest niski, trzeci jest blondynem a następny jest rudy.
Każdy ma także inny gust. Chociażby pójdziesz z pięcioma swoimi znajomymi na kawę i każdy zamówi inną. Jest wiele możliwości, a przecież nikt nikomu nie narzuci co ma jeść czy jaką bluzkę ma dzisiaj założyć. W dzisiejszych czasach bycie oryginalnym jest modne, wśród młodych ludzi bardzo często pada słowo "hipster".


Mam nadzieję, że ktoś dotrwał do końca. Sama jestem zaskoczona, że w końcu udało mi się troszkę rozpisać! I rada ode mnie: każdą cechę, którą uważasz za wadę, bo jest inna od wszystkich, które posiadają znajomi traktuj jako swoją cechę charakterystyczną i wyróżnik z wielkiego szkolnego tłumu.

11 komentarzy:

  1. No właśnie! Wszyscy jesteśmy inni, dzięki temu niepowtarzalni. Gdybyśmy wszyscy lubili i robili to samo to swiat bylby nudny!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądry post ! Możesz nałożyć buty na obcasie i będziesz wyższa albo są też takie trampki na podwyższonej podeszwie :D Każdy jest inny i nie ma ideałów. :)
    Obserwujemy? :)
    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/07/paczka-od-dresslink-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  4. każdy jest inny i to właśnie jest piękne ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post, dotrwałam do końca :) mam podobne zdanie na ten temat :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje. Każdy jest inny i nie ma człowieka idealnego. Zapraszam do mnie.
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny wpis < 3

    zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    ja już zaobserwowałam .

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie spojrzałam na to w ten sposób. Większość pisze rzeczy typu: nie przejmuj się swoimi wadami, akceptuj je blabla, ale by traktować je jako taki akcent, to nigdy bym nie pomyślała. :)

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, bardzo trafny :)
    Żeby wada stała się zaletą, potrzebny jest czas... dużo czasu.
    Gdyby nie mydlenie nam oczu ze strony mediów i wszelkich portali, na których wszystkie modelki, modele, wszystko(!) jest idealne, bez jakiejkolwiek skazy to być może TEN czas byłby znacznie krótszy.
    Przecież gdyby wszyscy byli tacy sami to ten świat byłby tak nudny..... o jacie.
    Ja uwielbiam obserwować ludzi i ich zachowania... czasem można trafić na niezłe ziółka :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam:

    Poklikaj, jeśli możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że poruszyłaś ten temat ;) Każdy jest inny - to nie ulega wątpliwości i każdy powinien tą swoją inność zaakceptować, a jeżeli ktoś kogoś przezywa, że jest ,,inny'', to niech się puknie w czoło i pomyśli na drugi raz ;)
    Pozdrawiam! Miłych wakacji :)
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nice post


    http://www.angelnx.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz!
Nie bawię się w obserwacja za obserwacja, ale jeżeli chcesz żebym
Cię zaobserwowała zostaw link do siebie, wejdę na pewno, jeśli mi się spodoba
zaobserwuję :)