sobota, 1 sierpnia 2015

Common White Girl Tag

Pierwsze o czym muszę Wam powiedzieć to założyłam blogowego instagrama! Zapraszam do obserwowania, zdjęcia będą się tam pojawiać często z mojego codziennego życia! LOVER_PHOTOGRAPHY
Taki mega luźny post na dzisiejsze po południe, a więc pierwszy raz przygotowałam dla Was jakiś TAG i wybrałam mój ulubiony: Common White Girl Tag. Odpowiem na wszystkie pytanie z tego tagu i przy okazji dowiecie się czegoś nowego o mnie, bo nigdy wcześniej nie pisałam nic o moim życiu i o tym co lubię. Także zaczynajmy!

1. Ulubiony napój z Starbucksa?
Najczęściej w zimę zamawiam Karmelową Latte lub zwykłą Latte, a latem nie mogę opuścić kawiarni bez mojego ulubionego frappuccino karmelowego.

2. Ile zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Rano zazwyczaj myję głowę, więc zajmuje mi to ciut dłużej, ale mam krótkie włosy więc rozczesywanie i suszenie nie jest bardzo uciążliwe. Muszę mieć też czas na szybką kawkę przed wyjściem, więc przed szkołą jak nie mogę wstać to przygotowanie zajmuje mi 20 minut, a jak nie chcę się spieszyć to pół godzinki.

3. Ile selfie robisz dziennie?
Hahaha dość ciekawe pytanie. Myślę, że sporo ale dokładnej liczby nie potrafię podać. Na lekcjach lub w ciekawych miejscach nie obejdzie się bez snapa!

4.Ile masz obserwatorów i zdjęć na instagramie?
Aktualnie 132 zdjęcia i 1044 obserwatorów :)
Zapraszam : Szlasik ,  mój blogowy instagram: lover_photography

5. Używasz zwrotów "LOL" lub "OMG"?
LOL czasem tak, ale OMG to chyba mi się nie zdarzyło.

6. Czy nosisz jedną rzecz kilka razy?
No spodnie tak, a koszulki zazwyczaj po szkole nie, ale jak założę na pół dnia jakąś to najczęściej jeszcze raz ją potem włożę jak siedzę w domu.

7. Czy jesteś rasistką?
Oj nie rasistką nie jestem, chociaż od momentu jak mnie spotkał mały incydent z ciemnym chłopakiem ma co do nich czasem podejrzenia.

8. Ile masz tweetów?
Twitter'a używam bardzo rzadko, więc tylko 119

9. Instagram vs. Twitter vs. Tumblr
Zdecydowanie Instagram, ale Tumblr'a też bardzo lubię.

10. Jak spędzasz większość swojego czasu?
Zazwyczaj z chłopakiem lub przyjaciółmi robimy coś ciekawego i ambitnego 
11. Kto jest Twoim ulubionym Youtuberem?
Pewnie nie będę oryginalna, ale najbardziej śledzę Littlemooonster96Don't Take Us Personally i Marcina Dubiela.

12. Jak często malujesz paznokcie?
No średnio to raz w tygodniu. Bardzo lubię to robić :)

13. Jesteś zakupoholiczką?
Uwielbiam wyłapywać w sklepach świetne rzeczy w promocyjnych rzeczach. Jak wracam ze sklepu z ubraniami za które zapłaciłabym co najmniej dwa razy więcej to jestem szczęśliwa!

14. Ile razy oglądałaś "Wredne dziewczyny"?
Raz :)

15. Czy posiadasz dużo ubrań?
Wydaje mi się, że nie. Niektórym zazdroszczę wypełnionej po brzegi garderoby!
16. Robisz zdjęcia jedzenia przed jedzeniem?
ojej no zdarza mi się. Jak coś pięknie wygląda to aż szkoda ruszać, dlatego robię zdjęcie no i często wstawiam na Instagrama lub Snapa.

17. Robisz makijaż codziennie?
Tusz do rzęs i puder stosuję codziennie, a resztę raczej od święta.

18. Jakie są Twoje oceny w szkole?
Raczej większość 4 i 3, jasne że zdarzają się 2, ale są też czasem 5 :)

19. Jak często stylizujesz włosy?
Włosy myję codziennie, gdy są wilgotne nakładam olejek arganowy i suszę suszarką. Szczotki w dzień używam bardzo często, bo lubię jak mam takie puszyste i nie poplątane.

20. Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?
Nigdy nie wyglądam wyjściowo. Na co dzień raczej ubieram się zwyczajnie i wygodnie jak jest jakaś impreza to wtedy przykładam większą uwagę w mój wygląd i staram się jakoś tam "dopieścić"
Mam nadzieję, że tag się spodobał i dowiedzieliście się przy okazji czegoś nowego o mnie :)
Pozdrawiam :*

20 komentarzy:

  1. Super post, świetne pytania :)
    Zapraszam do mnie może ci się spodoba ;)
    http://beautyindropswater.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! ;)

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne odpowiedzi;)
    Mam podobną sukienkę, jest świetna!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi :) Jaki kotek śliczny! *.*
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super tag i fajne fotki na tle morza. :) <3

    Zapraszam do mnie.♥ Nowy post o modzie. ;)
    Mój Blog klik

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam o tym tagu, bardzo mi się podoba :)
    twoje odpowiedzi pokrywaja się z moimi :)
    świetne zdjęcia <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakbym czytała o sobie :3

    http://sometimes-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne odpowiedzi!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy tag,muszę go kiedyś zrobić :D.
    Pozdrawiam ♥
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne odpowiedzi, zdjęcia megaa :)


    http://f0rder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :*
    http://beautyindropswater.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pytania i odpowiedzi :)
    Śliczny kotek na końcu :D
    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę. :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny tag. Dużo można się dowiedzieć. :)) Co do piętnastego pytania zgadzam się z Tobą w stu procentach. XD caroberry.blogspot.com Pozdrawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne odpowiedzi :D Też szukam ubrań na wyprzedażach, można złapać świetne okazje ! Świetny post ;)

    http://elie-ell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz Świetnego Bloga
    http://zuzannka654.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy post :)

    http://livialinette.blogspot.co.at/
    https://www.youtube.com/user/GrapefruitLoverin/videos

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz!
Nie bawię się w obserwacja za obserwacja, ale jeżeli chcesz żebym
Cię zaobserwowała zostaw link do siebie, wejdę na pewno, jeśli mi się spodoba
zaobserwuję :)