wtorek, 11 sierpnia 2015

Paczka z Dresslink



Hej wszystkim. Dzisiaj przychodzę do Was z postem o tym co mi w ostatnich dnia doręczył listonosz do mieszkania. Po 11 dniach od złożenia zamówienia otrzymałam wszystko co chciałam idealnie zapakowane w paczuszkę prosto od firmy DressLink, więc na szybkość i opakowanie narzekać nie można. Dalej niestety już nie jest tak kolorowo chociaż mogłoby być gorzej. Zamówiłam trzy rzeczy z tej strony:
<t-shirt> <Kombinezon> <Kimono>
Kliknijcie w linki, zajmie Wam to kilka sekund, a dla mnie jest to bardzo ważne :)


Zacznę od dobrych rzeczy. Idealne wręcz okazało się na mnie kimono. Nie jest za długie, ma rękawy odpowiedniej długości i nie są obcisłe. Materiał jest przyjemny w dotyku i bardzo fajnie się go nosi. Jadę jeszcze na obóz do Włoch więc myślę, że jako narzutka na plażę świetnie się sprawdzi. Zdjęcia jak dokładnie wygląda kimono na mnie wstawię niebawem.

Przejdę teraz do tych gorszych stron dostanych przeze mnie ubrań. 
Po pierwsze zacznę od białego T-Shirt'u. Na stronie nie ma możliwości wybrania rozmiaru, więc stwierdziłam że to taki oversize i będzie to na mnie luźna przewiewna koszulka. Niestety nie mam pojęcia dla kogo ją uszyli chyba dla jakiejś 8-10latki ponieważ ja naprawdę jestem malutką osobą, a nie możliwości żebym w nią weszła. Materiał jest bardzo dobry natomiast rozmiar tej bluzki zdecydowanie nietrafiony. Do tego na zdjęciach wygląda zupełnie inaczej ponieważ jest luźna i posiada 3/4 rękaw ja otrzymałam koszulkę na krótki rękaw.
Po drugie kombinezon. Byłam nim zachwycona oglądając zdjęcia na stronie, takiego właśnie potrzebowałam. Zamówiłam rozmiar S, bo zawsze taki noszę. Niestety popełniłam błąd o którym na pewno będę pamiętać przy jakichkolwiek innych zamówieniach ponieważ kombinezon jest za mały. Co prawda mieszczę się w niego, ale na długość jest trochę za krótki. Dziwne zaś jest to, że w biuście jest on tak luźny, że po bokach bardzo odstaje! Do tego jest zrobiony z mało przyjemnego materiału ponieważ myślałam, że będzie on gładki w dotyku.


Myślę, że DressLink posiada mnóstwo tak wspaniałych rzeczy jak moje kimono jednak trzeba naprawdę uważać na wybór rozmiaru, bo ubrania są naprawdę bardzo małe. Ogromnym plusem dla firmy jest szybkość wysyłki i kontakt z kupującym, bo wszystko trwa naprawdę błyskawicznie.

24 komentarze:

  1. Wszystkie rzeczy bardzo mi się spodobały :) Widzę, że coraz więcej osób współpracuje z tą firmą.

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. Kombinezon bardzo fajny, koszulka także.
    Mi nigdy się nie przytafiło kupić za małe lub za duże rzeczy.
    Świetny blog

    Zapraszam na mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon bardzo fajny :)
    fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy!
    Nasza paczuszka jest w drodze .. ;d haha

    Dopiero zaczynamy współpracę z desslink i będziemy bardzo wdzięczne jeśli poklikasz :)

    princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny ten biało-czarny kombinezon :)
    http://dominikamorys.blogapot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też czekam na paczuszkę od nich :) świetne rzeczy wybrałaś, pomogłam :D
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że koszulka za mała, bo jest naprawdę bardzo fajna. ja również czekam na paczkę od nich :)

    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie czekam na moja przesyłkę z tej firmy i zamówiłam identyczne kimono!!! :D
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne rzeczy sobie zamówiłaś! Kliknęłam w linki ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne rzeczy zamowiłaś, ciekawe jakie moje przyjdą. Obawiam się o kombinezon mimo wszystko :D

    Pomogłabyś mi? Jeśli tylko masz czas i ochotę, poklikaj w poscie w linki : http://twoimioczami.blogspot.com/2015/08/pierwsza-wspolpraca-my-wishlist-with.html Z góry dziękuje:) a jeśli uważasz za spam - okej! Mimo wszystko zostawiam komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że świetnie prowadzisz tego bloga. Jest schludnie i czysto. No i te zdjęcia. Jakim aparatem je robisz? Sama się zastanawiałam nad takim blogiem, ale zostałam przy photoblogu.
    No i pozdrawiam rówieśniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post i śliczny blog. Czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? Byłybyśmy bardzo wdzięczne, pisz u nas a odwdzięczymy się czym chcesz:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzka :)
    http://zanetta44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. No niestety, zamawiając z takich stron trzeba liczyć ze nie bedzie idealnie :(



    http://f0rder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzeczy ! Bardzo podoba mi się twój design bloga ;) Bardzo przydatny post ;) Świetny blog widać że wkładasz w niego dużo pracy ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Super rzeczy :D.Ja też miałam małe niepowodzenia z tą firmą.


    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. No widzisz, przynajmniej powiedziałaś szczerze o jakości a czasem blogerki kłamią :) Ogólnie szkoda że taka koszulka się zmarnowała no ale cóż :( Pozdrawiam cieplutko :*
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. http://kasiak-dominika.blogspot.com


    cudowy blog!

    OdpowiedzUsuń
  19. Your hair is fab. It looks so natural and glossy X

    http://www.2015louisvuittonshop.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Very cool! Yor hair is amazing!! Have a wonderful week sweetie!

    http://www.2015cocobagsale.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Your clothes,is so fashionable.I very love you picture show on the blog.

    http://www.2016bagshop.com

    OdpowiedzUsuń
  22. So in love with your dress!! Perfect for summer!

    http://www.cocobagsaleonline.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Awesome post my Dear ! :)

    http://www.jacketsalemalls.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz!
Nie bawię się w obserwacja za obserwacja, ale jeżeli chcesz żebym
Cię zaobserwowała zostaw link do siebie, wejdę na pewno, jeśli mi się spodoba
zaobserwuję :)