niedziela, 27 września 2015

Jesienna chandra



Pierwszy miesiąc szkoły już prawie za nami! Kilka ocen już wpadło, trochę pozytywnych trochę mniej zadowalających. Teraz raptem wszyscy nauczyciele chcą w jednych czasie zrobić sprawdzian i tak jak było trochę luzu to przez dwa tygodnie czeka mnie chyba tylko nauka. Zaczęła się już kalendarzowa jesień, a weekend przywitał okropny deszcz i przygnębiająca pogoda. W tym właśnie klimacie przygotowałam kilka zdjęć. Na szczęście mimo okropnego przemoknięcia żadne przeziębienie mnie nie dopadło!






Koszula - H&M
Spodnie - H&M
Buty - Stradivarius

8 komentarzy:

  1. Świetny post ! U mnei nauczyciele strasznie cisną na nauke....
    Ale jakoś daje radę !
    Śliczne zdjęcia <3
    Kocham jesień !

    Zapraszam na mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie koszule :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna koszula, taka zwiewna ;)
    http://zanetta44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z lampą - świetny ;)

    melomol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja niedługo zaczynam studia i kurczę jestem mega ciekawa jak to będzie. Czeka mnie jeszcze trochę zakupów przed rozpoczęciem i mam nadzieję, że jakoś to będzie.

    Mam taki "lampion" jak Ty, tyle, że w białym kolorze. Super wykorzystałaś go do zdjęć. No i bardzo ładnie na nich wyszłaś!

    www.hayjulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia,ładna stylizacja :)


    Pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx jesli możesz kliknij w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Super się czyta. Masz smykałkę do tego. Klimatyczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, po długim czasie wracam do bloggera. Zajrzysz ? :)
    http://aroundmydayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz!
Nie bawię się w obserwacja za obserwacja, ale jeżeli chcesz żebym
Cię zaobserwowała zostaw link do siebie, wejdę na pewno, jeśli mi się spodoba
zaobserwuję :)