poniedziałek, 14 września 2015

real princess


Powracam do Was po miesiącu przerwy z nowością! Powracam do tego co pierwotnie było celem założenia mojego bloga, czyli przygotowałam dzisiaj mnóstwo zdjęć, ale nie ja będę stała przed obiektywem tylko wrócę tam gdzie się czuję najlepiej, czyli będę w roli fotografa.
Głównym elementem zdjęć jest śliczna, z dawnych lat suknia ślubna, która moja przyjaciółka ukradła swojej mamie. 













Mam nadzieję, że szczerze ocenicie zdjęcia w komentarzach.
Proszę Was jeszcze o polajkowanie strony:
JEST TO NAPRAWDĘ WAŻNE DLA MNIE

21 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Bardzo klimatyczne :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Myślałam, że napiszę na maila, ale nie ma podanego :) Miałabyś może ochotę zrobić mi kilka zdjęć? Odpisz na maila: rmisiek897@gmail.com

      Usuń
  3. Zdjęcia naprawdę dobre, jesteś świetny fotografem :)
    Modelka wygląda jak księżniczka z charakterem ;)
    te trampki i papieros nadają pazurka, bardzo mi się to podoba
    swoją drogą, wolę obecne suknie ślubne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia <3 <3

    Zapraszam do mnie :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie się oglądało te zdjęcia :)) A piosenka super!
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia na tle murawy wyszły na prawdę nieziemsko :) Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :)

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie zdjęcia!
    Polubiłam stronkę, byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w moim ostatnim poście :)
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdjęcia kochana! Przepiękny klimat!
    Masz cudowny design bloga! :*
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥|Weronika i Wiktoria|♥

    ♥NOWY POST ZAPRASZAMY!♥ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia *.* I sukienka piękna :)
    Masz wielki talent ;3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny blog!Bardzo podoba mi się twój nowy post, zaglądałam tu już pare razy. Gratuluje pomsłów :) Spodziewaj sie mnie tu czesciej!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "Exclusiveshopping" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/09/w-modzie-nie-chodzi-o-spogladanie-wstecz.html#comment-form/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia. :) Chociaż trochę ciemne, ja bym je trochę rozjaśniła. :) Ale oprócz tego, super! ;)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz!
Nie bawię się w obserwacja za obserwacja, ale jeżeli chcesz żebym
Cię zaobserwowała zostaw link do siebie, wejdę na pewno, jeśli mi się spodoba
zaobserwuję :)