niedziela, 13 grudnia 2015

Świąteczne DIY: Bombki


Dzisiaj kolejny post ze świątecznej serii! Myślę, że każdy z nas w jakiś nawet minimalistyczny sposób chce udekorować swój pokój świątecznymi elementami. Ja na przykład robię to co roku chociażby wieszając lampki. Uwielbiam wracać ze szkoły czy wieczorem odpoczywać przy świetle drobnych lampeczek. W tym roku postanowiłam włożyć trochę więcej pracy w wprowadzenie mojego kącika w świąteczny nastrój i czytając Wasze blogi znalazłam mnóstwo świetnych pomysłów. Jednym z nich, który mnie najbardziej zauroczył są śliczne bombeczki. Z pozoru myślałam, że są bardzo trudne do wykonania, ale jeśli nie masz problemu z lekkim ubrudzeniem sobie paluszków to gwarantuje świetny efekt! 


Potrzebne będą :
- Balony (najlepiej w jak najbardziej okrągłym kształcie)
-Mulina w różnych kolorach
-Klej Wikol
-Gazeta

Zaczynamy od napompowania balonów do takiego rozmiaru w jakim chcemy żeby była nasza bombka. A potem zostaje nam już tylko nawijanie muliny na niego. Myślę, że najlepszym sposobem jest wylanie kleju na gazetę, maczanie muliny w nim i od razu nawijanie na balon. Owijacie go tak jak chcecie i taką ilością jak chcecie. U mnie zobaczycie na zdjęciach, że każda bombka jest zupełnie inna. Potem, aby usztywnić naszą pracę najlepiej jeszcze raz posmarować wszystko klejem. 


Tak poklejoną bombkę zostawiamy na 24 godziny do dokładnego wyschnięcia kleju. 
Następnego dnia możemy już przepić balon, a nasza dekoracja będzie gotowa. Co prawda mi między nitkami pozostawały resztki kleju, ale przy troszkę cierpliwości wszystko możemy dokładnie wyczyścić. 
Oto mój efekt:



Jak Wam podoba się efekt? Ja założyłam te bombeczki na lampki co dało jeszcze ciekawszy efekt.

Social media:
Instagram: Szlasiki

22 komentarze:

  1. Fajnie że pokazałaś jak je zrobić ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt według mnie wyszedł genialny, tylko szkoda że nei mam czasu na zrobienie ich :( ale na pewno innym się przydadzą! :)
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie mam zamiar kupić lampki do pokoju a takie bombeczki będą świetnie do nich pasowały także bardzo mi się przyda twój post!

    Obserwuje i przy okazji zapraszam do siebie, http://allifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki świetny pomysł ! Na pewno go wykorzystam.
    Obserwuję :)
    Pozdrawiam.
    blog-werki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oo !
    to cos nowego dla mnie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ostatnio ten pomysł na youtube, świetnie się to prezentuje, może sama też coś takiego stworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak mi się spodobały te ozdoby ze sama chyba wykonam <3
    zapraszam na mojego bloga ktorego prowadze wraz z siostra, jesli ci sie spodoba zaobserwuj a my napewno się odwdzięczymy :) mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł, chętnie wypróbuję.
    Bonnie-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Robiłam w gimnazjum takie! Tania, prosta w wykonaniu i do tego świetnie wyglądająca ozdoba <3
    Trzymaj się ciepło :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. W życiu bym na coś takiego nie wpadła. Świetny efekt :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Robiliśmy takie bombeczki ostatnio z rodziną na święta :) Pięknie to u Ciebie wygląda ;3

    Mój blog - zapraszam! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł, znam ten sposób z owijaniem muliną balona, ale nie wpadłam na to że można w ten sposób robić bombki. Super!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo jakie ładne, w wolnej chwili muszę to zrobić!
    Zapraszam do mnie :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne wyglądają, wydają się łatwe w wykonaniu(nie wiem czy tak jest) i chyba zrobię parę takich do wystroju :)
    Przyjemny post!
    Zapraszam do nas:
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Robiłam coś podobnego i super wyszło ;) Przepięknie ozdabia pokój!

    U mnie świąteczne GIVEAWAY, do wygrania bon o wartości 40$!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  16. great post
    Would you like to follow each other on GFC / facebook?
    let me know in the comments on my blog and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne! ekstra pomysł :)
    http://myslkolorowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt znakomity.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz!
Nie bawię się w obserwacja za obserwacja, ale jeżeli chcesz żebym
Cię zaobserwowała zostaw link do siebie, wejdę na pewno, jeśli mi się spodoba
zaobserwuję :)