niedziela, 6 grudnia 2015

Świąteczny klimat



Witam znów wszystkich obserwatorów którzy są wciąż ze mną oraz czytelników którzy są u mnie po raz pierwszy! Dawno mnie tu nie było, ja wiem. Spowodowane było to ciągłymi obowiązkami, szkoła, ale także brakiem weny. Powracam z jeszcze większą energią do Was, mam nadzieję że teraz wena będzie mi towarzyszyć każdego dnia. 

Dzisiaj mamy 6 grudnia, a jest to dzień w którym ja zaczynam czuć święta. Zdobię mój pokój świątecznymi ozdobami, dostajemy pierwsze małe upominki, odbywają się iluminacje choinek w naszych miastach. Jest to naprawdę miły i mimo zimowej pory roku ciepły czas. Co prawda w tym roku grudzień pokazuje nam, że potrafi być także wiosennym miesiącem, ale dla osób nie lubiących zimy na pewno jest ogromny plus! Dziś przygotowałam dla Was troszkę świątecznych zdjęć przedstawiających właśnie naszą bliskość i radość gdy jesteśmy obok ważnych dla nas osób.










Mam nadzieję, że znów wrócicie czytać mnie na moim blogu i pojawi się coraz więcej nowych czytelników. A Wy co dostaliście dzisiaj od Św. Mikołaja? :)

Social Media: 
Instagram: szlasikit
I DODAWAJCIE MNIE NA SNAPCHACIE: szlasik
Jeśli będziecie chcieli mnie oglądać to zrobię blogowego snapchat'a, ale na razie muszę zobaczyć czy jest sens.

23 komentarze:

  1. Jak słodko :) . A co do wspólnej obserwacji zacznij i napisz u mnie :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O fajne te zdjęcia :)
    Najbardziej podoba mi się 2 i 6 :)
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi św. Mikołaj przywiózł w tym roku słodycze i cs'a.
    Fajne zdjęcia :))
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia emanują energią! :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia :)


    ~~ www.kuriatka.blogspot.com ~~

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tu słodko! :D No ja niestety bardzo lubię zimę, więc ubolewam nad jej brakiem, choć jeszcze bardziej lubię wiosnę więc nie jest źle :D Byle tylko nie lato.
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie jest śnieg?! Niech już spada, ale niech spada do nas a nie od nas :)
    Ja nie dostałam w sumie nic na Mikołajki :)

    Buziaki,
    Hanyvia

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega pozytywne zdjęcia! :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozytywnie!

    Zapraszam do siebie
    http://mikaart-m.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie kochane zdjęcia <3
    Też od 6 grudnia zaczynam czuć Święta i stroić powoli pokój :D
    Dodałam do obserwowanych ;)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie ze wracasz ! Czasami warto odpoczac :) Ja mikolajek nie obchodze , tyle co w szkole :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, mikołajki to już taki początek świąt, ale niestety, nie ma śniegu
    http://side-of-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dostałam cieplutkie buty :3 Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na Mikołajki dostałam ochrzan od szefowej :) Tyle dobrego...
    Bardzo fajnie razem wyglądacie i widać, że dobrze Wam razem. Pozdrawiam oboje.
    Poza tym - ja jakoś świąt nie czuję. Przeciwnie, daleko mi do tego wszystkiego, chociaż wszystkie sklepy oślepiają mnie blaskiem świecidełek, Mikołajów, reniferów i białego puchu. Tylko tego puchu jakoś brak na zewnątrz... Ale, ale, mi to całkowicie pasuje. Nie przepadam za śniegiem.

    Pozdrawiam serdecznie ;)
    A jeśli masz ochotę to zajrzyj do mnie:)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuuudownie urocze zdjęcia. Śnieg by się faktyczne przydał haha. Ja zaczynam odczuwac święta już na przełomie października/listopada ale shh :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  16. Potrzebuje śniegu! Jesteście uroczy, aww
    Świąteczne zdjęcia są najlepsze!
    Ja święta czuję od września haha

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna z Was para ;) Jak dobrze, że na razie na dworze jest ciepło :) Czekam już z utęsknieniem na święta.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz!
Nie bawię się w obserwacja za obserwacja, ale jeżeli chcesz żebym
Cię zaobserwowała zostaw link do siebie, wejdę na pewno, jeśli mi się spodoba
zaobserwuję :)