sobota, 2 stycznia 2016

Happy New Year!


Witam wszystkich już 2016 roku! Mam nadzieję, że każdy wybawił się na maksa i z radością przyjął nowy rok. 1 stycznia pewnie cały przespaliście i przeleżeliście w łóżkach jak ja, ale już od jutra z nową energią zaczynamy pracę nad jeszcze lepszym rokiem. Ja dzisiaj przychodzę do Was z opowieścią o moim 2015 roku i małym podsumowaniu. Opowiem Wam o najbardziej pamiętnych i przełomowych wydarzeniach które mnie spotkały w poprzednim roku. Mam nadzieję, że się nie zanudzicie i dotrwacie do końca.

Styczeń
Już pierwszy dzień 2015 roku był przełomowy ponieważ to właśnie wtedy poznałam mojego chłopaka. Wszystko zaczęło się od tego, że w noc sylwestrową spotkaliśmy się na korytarzu i biedaczek gdyby nie ja spadłby ze schodów. Po południu jak już się wyspał postanowił do mnie napisać i tak właśnie wszystko się zaczęło. Cały styczeń przepisaliśmy, aż pod koniec miesiąca postanowiliśmy, że będziemy razem.

Kwiecień
W tym miesiącu oczywiście najlepszym dniem były moje urodziny. Przyszli do mnie znajomi z niespodzianką i miło spędzili ze mną czas. Tydzień później urządziłam imprezę i wybawiłam się najlepiej na świecie. Do dzisiaj często wspominamy co się wtedy działo. 
Co roku na Wielkanoc wyjeżdżam z rodzicami i psem do Gdańska. Jest to najbardziej rodzinny moment w całym roku. Wspólnie przygotowujemy sobie dania świąteczne, ale cały ten wyjazd jest dla nas przyjemnością przede wszystkim dzięki codziennym spacerom przy morzu i zwiedzaniu trójmiasta. Dla nas mieszkańców Warszawy jest to naprawdę ogromna atrakcja codziennie w wiosennej porze roku oglądać morze i plaże.


Maj
W maju mój chłopak zrobił mi najmilszą niespodziankę na świecie. Moich marzeniem od zawsze było pojechanie do studia na nagrywanie na żywo You Can Dance i od samego początku nowej edycji ciągle o tym mówiłam, a tu pewnego dnia dostaje telefon od Bartka "Ola mam dla Ciebie wejściówkę na You Can Dance", a ja akurat wracałam wtedy ze szkoły i w centrum mojego miasta zaczęłam mu krzyczeć do słuchawki ze szczęścia!

Czerwiec
W tym miesiącu podjęłam bardzo ważną decyzję mojego życia. Obcięłam chyba ze 20cm moich włosów i jestem z tego taka zadowolona. W ogóle nie żałuję, ponieważ dzięki temu mam zadbane włosy i dbanie o nie jest dużo łatwiejsze. Krócej trwa ich umycie i rozczesywanie jest dużo łatwiejsze. A w wakacje jak ciągle kapałam się w morzu nie miałam z nimi problemu bo momentalnie całe wysychały.
W czerwcu zaczęłam również przywiązywać większą uwagę do bloga i zaczęłam go rozwijać. Pisałam częściej posty, odwiedzałam również wiele blogów i zaczęłam się wkręcać w tą atmosferę.

Lipiec
Lipiec to z kolei miesiąc w którym zaczynają się tak naprawdę wakacje, a ja zaraz na początku co roku wyjeżdżam z rodzicami do Chorwacji i tak właśnie było w tym roku. Był to naprawdę wyjazd warty do zapamiętania. Pamiętam również że siedząc w hotelu dostałam mail'a z propozycją pierwszej współpracy ze mną! Jest to dla mnie ogromne osiągnięcie jak na taki krótki czas pisania bloga.

Sierpień
Kolejny wakacyjny miesiąc pełny zaskakujących chwil. Oprócz świetnie spędzonego czasu z chłopakiem na wycieczkach rowerowych i piknikach pojechałam na obóz do Włoch. Świetnie spędzony czas na plażowaniu i siedzeniu do środka nocy na plaży. Poznałam mnóstwo wspaniałych osób z którymi do dzisiaj utrzymuję kontakt i przywiozłam pełno wspaniałych wspomnień.

Podsumowując 2015 rok był dla mnie rokiem ogromnych zmian. Moje życie obróciło się o 360 stopni.
-Znalazłam mężczyznę mojego życia
-Poznałam mnóstwo nowych ludzi i kompletnie zmieniłam towarzystwo
-Przeżyłam wiele niezapomnianych imprez
-Odwiedziłam dużo nowych miast i miejsc
Mam nadzieję, że 2016 będzie równie, a może nawet jeszcze lepszym rokiem niż 2015! I Wam również tego życzę :)

Social media:
Instagram: Szlasikit


29 komentarzy:

  1. Super podsumowanie, widać, że dużo się u Ciebie działo w 2015, życzę Ci Nowego Roku pełnego wrażeń!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój rok 2015 też był świetny i obfitował w wiele wspaniałych wydarzeń. Aczkolwiek mam takie plany na 2016, że powinien on być znacznie lepszy :) Trzymam kciuki także za Twój rok i życzę mnóstwo szczęścia :)


    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalony rok, ale oby ten 2016 był jeszcze lepszy dla Ciebie i dla nas wszystkich. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo... naprawdę dużo się działo. To niesamowite, że miłość przychodzi tak nagle i niespodziewanie. Gratuluję również pierwszej współpracy. To musi być świetne uczucie, gdy nagle dostajesz maila z taką propozycją ;)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodko :) Fajnie spędziłaś ten rok :)

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!
    Just Me And My Fancy- klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podsumowanie i bardzo szczegółowe. Widać, że 2015 był dla Ciebie przyjazny, oby 2016 był zatem jeszcze lepszy! :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podsumowanie! Również byłam w tym roku w studiu YCD! :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne podsumowanie! Ja co roku wyjeżdżam w inne miejsce, ale w 2015 także byłam w Chorwacji :)
    _______________________________
    Zapraszam do mnie: YOZIZIRA.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjecia <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak pięknie wyglądasz z chłopakiem <3 jejku <3
    Zapraszam Cię na mojego bloga <3 Mam nadzieję, że ci się spodoba i pomożesz mi dobić do 500 obserwatorów - mojego tegorocznego celu. Dziękuję i pozdrawiam cieplutko <3
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Śliczne zdjęcia *-*
    Kochana twój blog został polecony u mnie w nowym poście. Gratuluję ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne podsumowanie,śliczne zdjęcia <3
    Życzę powodzenia i szczęścia
    Obserwuję i liczę na to samo <3
    http://by-oczii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! :D Oraz bardzo ciekawy post podsumowujący

    Zapraszam do mnie :)
    Jest to opowiadanie łączące dwa seriale Pretty Little Liars i Charmed.
    Ale nie jest tylko na podstawie seriali więc każdy się połapie, nawet jeśli ktoś nie ogląda ;)
    http://her-destinyy.blogspot.com

    Oraz na inne moje blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy blog i posty :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://beforeveralonee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że rok 2015 spędzony bardzo ciekawie.
    Życzę szczęścia z chłopakiem.

    Zapraszam do mnie
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę że rok 2015 minął ci świetnie, aby ten rok był o wiele lepszy :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  17. Baardzo ładne zdjęcia :) Świetne podsumowanie roku !
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł na podsumowanie :)
    Fajna z was para...szczęścia <3
    Zapraszam do mnie w wolnej chwilii :)
    http://takii-sobie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia! oby 2016 był dla Ciebie cudowny :*
    co powiesz na wspólną obserwację? jeśli jesteś za to zacznij, na pewno odwdzięczę się tym samym, buźka :* zapraszam bardzo serdecznie. emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że rok 2015 był dla Ciebie wspaniały. Pozazdrościć :)


    http:/imkarolajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne zdjęcia :))

    wspólna obserwacja? :) ja już obserwuje :) liczę na rewanż :) pozdrawiam :*

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. W sumie w uroczy sposób się poznaliście. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale fajnie się poznaliscie *-*
    2015 rok dla mnie tez był udany ;)
    Zapraszam na mojego bloga :)
    i do obserwowania :D
    http://nadziejanazycie.blogspot.co.ke

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje tak długiego związku! ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie mnóstwo się u Ciebie wydarzyło :)
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne zdjęcia i świetny wpis :)

    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz!
Nie bawię się w obserwacja za obserwacja, ale jeżeli chcesz żebym
Cię zaobserwowała zostaw link do siebie, wejdę na pewno, jeśli mi się spodoba
zaobserwuję :)